2015. június 16., kedd

A világ részletekben...




Elmentem ma is pár helyre, ahol jó bulik voltak és a hangulat is nagyon tetszett, így hát lőttem pár képet. Mivel lusta voltam mindenki beleegyezését kérni, aki a képen szerepelt volna, így csak magamról lett készítve pár. Az első kép az egy éjszakai clubban készült,aminek a neve Majestic. Itt minden este lányok táncolnak a színpadon akik szórakoztatják a közönséget. Második kép a piros-fekete ez egy zabyban készült és megjegyzem ez a kedvenc helyem itt a 3D-ben. Ide mindig benézek amikor felmegyek a világba, valahogy megnyugtat, csak hiányzik a tulaj innen. A legutolsó kép meg az Elveszett Világban készült az Avalon clubban. Esküszöm, ezt a kocsit valahogy még elkötöm onnan :D És erről az eladó tábláról eszembe is jutott egy régebbi sztori, amit meg is osztok veletek. 

Pár hete vagy hónapja volt a szitu (az emlékező tehetségem elég gyér szóval bocsi érte) a GG tengerparton. Összejött a baráti társaság, ment a szokásos ökörködés mint lenni szokott. Akkor én épp egyedül voltam pár nélküli és valahogy szóba került a kiadó dolog. Elkezdtek a többiek írni rólam pár mondatot, hogy akkor "kiadnak" és bezsebelik a rayt értem :D.
Szöveg az alábbira sikerült.
Keveset futott, jó állapotú, első tulajdonostól, zabyban tartott, nehezen kezelhető, sok figyelemmel, törődéssel karban tartható Grisaposi kiadó!
Hát elég fárasztóak voltunk aznap este, még kompromittáló kép is készült rólam egy csajszi társaságában.  Jó kis este volt az biztos. :D
Legyen a hab a tortán, én ezt a szöveget frissítettem és ez lett belőle.

Keveset használt, jó állapotú, második tulajdonostól, nehezen kezelhető, fenntartási költsége nagyon sok ,de kanyarokban stabilan úton maradó. De ez már nem kiadó.

Kis betekintésünk végére értem, így további kellemes éjjelt kívánok nektek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérdések, észrevételek

Név

E-mail *

Üzenet *